MENU
X

Reklamation og Service

Som privat forbruger har du 2 års reklamationsret regnet fra den dag du modtager din varer. Reklamationsretten dækker fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved apparatets normale brug i en privat husholdning. Købsdatoen skal kunne dokumenteres overfor leverandørens servicetekniker evt. i form af en faktura.

Alle produkter købt hos Århus Hårde Hvidevarer A/S serviceres af vores danske leverandører. Hvis du skulle opleve fejl eller mangler på din nye vare under de 2 års reklamationsfrist, skal du bestilles service direkte hos den pågældende leverandør eller kontakte os.

Bemærk:
Hvis vi skal bestille service på dine vegne, vil vi aftale en bestemt dato/tid med serviceteknikeren, hvor du skal være hjemme.
Hvis du selv bestiller service direkte hos leverandøren, kan du aftale dato/tid som bedst passer dig.

HUSK! Inden du reklamerer, kan det være en god idé lige, at kigge i brugermanualen en ekstra gang for at kontrollere om du har betjent maskinen rigtigt, eller om der som beskrevet i afsnittet omkring fejlfinding, er tale om en fejl man enkelt selv kan afhjælpe.

OBS! Manglende dokumentation der godtgør at produktet er købt som nyt i Danmark indenfor de seneste 24 måneder vil udløse opkrævning for servicebesøget.

Tilkaldes servicetekniker uden at der påvises fejl på produktet, er servicebesøget selv i reklamationsperioden at betragte som en betalbar ydelse og du skal selv betale for servicebesøget.