Reklamation og Service

Som privat forbruger har du 2 års reklamationsret regnet fra den dag du modtager din varer. Reklamationsretten dækker fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved apparatets normale brug i en privat husholdning. Købsdatoen skal kunne dokumenteres overfor leverandørens servicetekniker evt. i form af en faktura.

Alle produkter købt hos Århus Hårde Hvidevarer serviceres af vores danske leverandører. Hvis du skulle opleve fejl eller mangler på din nye vare under de 2 års reklamationsfrist, skal du bestille service direkte hos den pågældende leverandør.

79 22 13 00

70 12 20 40

44 89 88 10

98 82 39 99

79 22 13 00

75 51 11 44

73 20 10 00

36 72 11 33

78 79 64 54

70 25 23 23

43 27 13 10

70 70 19 70

44 89 80 28

70 10 40 14

78 77 53 19

98 92 62 33

76 10 40 45

79 22 13 00

44 88 02 22

70 25 23 23

HUSK! Inden du reklamerer, kan det være en god idé lige, at kigge i brugermanualen en ekstra gang for at kontrollere om du har betjent maskinen rigtigt, eller om der som beskrevet i afsnittet omkring fejlfinding, er tale om en fejl man enkelt selv kan afhjælpe.

OBS! Manglende dokumentation der godtgør at produktet er købt som nyt i Danmark indenfor de seneste 24 måneder vil udløse opkrævning for servicebesøget.

Tilkaldes servicetekniker uden at der påvises fejl på produktet, er servicebesøget selv i reklamationsperioden at betragte som en betalbar ydelse og du skal selv betale for servicebesøget.

Vi har alle de kendte kvalitetsbrands

SE ALLE BRANDS
1