REKLAMATIONSRET

2 års reklamationsret serviceres af vores danske leverandører og bestilles direkte hos dem.

Som privat forbruger har du 2 års reklamationsret regnet fra den dag du modtager din varer. Reklamationsretten dækker fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved apparatets normale brug i en privat husholdning. Købsdatoen skal kunne dokumenteres overfor leverandørens servicetekniker evt. i form af en faktura.

Alle produkter købt hos Århus Hårde Hvidevarer serviceres af vores danske leverandører. Hvis du skulle opleve fejl eller mangler på din nye vare under de 2 års reklamationsfrist, skal du bestille service direkte hos den pågældende leverandør.

Se leverandør listen her under ↓

HUSK! Inden du reklamerer, kan det være en god idé lige, at kigge i brugermanualen en ekstra gang for at kontrollere om du har betjent maskinen rigtigt, eller om der som beskrevet i afsnittet omkring fejlfinding, er tale om en fejl man enkelt selv kan afhjælpe.

OBS! Manglende dokumentation der godtgør at produktet er købt som nyt i Danmark indenfor de seneste 24 måneder vil udløse opkrævning for servicebesøget.

Tilkaldes servicetekniker uden at der påvises fejl på produktet, er servicebesøget selv i reklamationsperioden at betragte som en betalbar ydelse og du skal selv betale for servicebesøget.

Vi har alle de kendte kvalitetsbrands

SE ALLE BRANDS
1